Διαδικασία παραγγελίας

Πως θα παραγγείλω μέσα από το eshop;

Μπορείς να παραγγείλεις όλο το 24ωρο, ολόκληρη την εβδομάδα, στο eshop μας, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Βήμα 1ο. Επίλεξε όλα τα προϊόντα που επιθυμείς πατώντας στο “Αγόρασέ το.

Βήμα 2ο. Εάν είσαι ήδη Μέλος ή αν επιθυμείς να γίνεις κάνε κλικ στο “Σύνδεση ή εγγραφή“. Εναλλακτικά μπορείς  να αγοράσεις και ως απλός Επισκέπτης.

Βήμα 3ο. Όταν επιλέξεις όλα τα προϊόντα που θες πάτησε το εικονίδιο “Καλάθι” για να κατευθυνθείς στη σελίδα καλαθιού.

Βήμα 4ο. Μπορείς να διαγράψεις προϊόντα από το καλάθι σου είτε να αλλάξεις τις ποσότητες. Κατόπιν πατάς “Ανανέωση καλαθιού

Βήμα 5ο. Όταν ανανεώσεις το καλάθι σου ή αν δεν έχεις αλλαγές πατάς “Ολοκλήρωση της παραγγελίας

Βήμα 6ο. Συμπλήρωσε τα προσωπικά σoυ στοιχεία. Τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά.

Βήμα 7ο. Επίλεξε τον τρόπο πληρωμής. Θυμήσου!!! Σε περίπτωση επιλογής κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό ή πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή μέσω paypal εξοικονομείται το κόστος αντικαταβολής.

Βήμα 8ο. Επίλεξε το πεδίο Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τη σελίδα όροι και προυποθέσεις.” στο κάτω δεξιά μέρος της σελίδας σου και τέλος το “Αποστολή παραγγελίας”.

Πως μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;

Αν χρειάζεσαι βοήθεια για να καταχωρήσεις την παραγγελία σου μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μαςΗ γραμμή Τηλεφωνικών Παραγγελιών λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-14:00 (εκτός επισήμων εορτών και αργιών). Μπορείς αν θες να μας ζητήσεις να σε καλέσουμε εμείς συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Για οποιαδήποτε τροποποίηση στην παραγγελία σου: αλλαγές στις ποσότητες των προϊόντων, στοιχεία χρέωσης/αποστολής (email/τηλέφωνο/διεύθυνση/τ.κ.), στοιχεία τιμολογίου (ΑΦΜ/ΔΟΥ), τόπο και τρόπο παράδοσης θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας εντός της ημέρας που καταχώρησες την παραγγελία σου και μόνο τηλεφωνικώς από τις 08:00 έως τις 14:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Διαδικασία αποστολής

Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Όταν η παραγγελία έχει ετοιμαστεί και παραδοθεί στην Ταχυμεταφορική/Courier θα λάβεις email  “Εξέλιξης της Παραγγελίας” που θα αναγράφει την εταιρία θα παραδώσει την παραγγελία σου και τον Αριθμό Αποστολής (Voucher). Χρησιμοποίησε τον Αριθμό Αποστολής για να εντοπίσεις που βρίσκεται το δέμα σου

Ποια η διαδικασία αφού δώσω την παραγγελία;

1. Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα παραλάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την καταχώρηση της παραγγελίας σας με τα είδη που έχετε επιλέξει, τον αριθμό παραγγελίας, καθώς και το κόστος της παραγγελίας.

2. Στη συνέχεια, αφού η παραγγελία σας έχει εγκριθεί και ετοιμαστεί θα παραλάβετε ένα e-mail με το μοναδικό αριθμητικό-κωδικό για το πακέτο της παραγγελίας που θα παραλάβετε.

3. Με τον αριθμό αυτό είναι δυνατή η ανίχνευση της παραγγελίας σας στο σύστημα αποστολών στην διασύνδεση που θα περιλαμβάνει το e-mail.

4. Όλες οι παραγγελίες σε απόθεμα αποστέλλονται εντός 24-48 ωρών. Αυτό συμβαίνει από την στιγμή που η παραγγελία σας έχει εγκριθεί, περνά στο στάδιο ετοιμασίας και μετά δίνεται για αποστολή.

5. Οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός από τις αργίες). Αν κάνετε την παραγγελία σας το Σαββατοκύριακο, αυτή θα περάσει στο στάδιο έγκρισης, ετοιμασίας και αποστολής τη Δευτέρα. 

6. Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφέρει στις ιδιαίτερες περιπτώσεις μη άμεσης διαθεσιμότητας του προϊόντος, ή ειδικής επεξεργασίας.

7. Αν υπάρξει καθυστέρηση με την παραγγελία σας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε εύλογο χρονικό διάστημα, μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου για να σας ενημερώσουμε για τους αναμενόμενους χρόνους αποστολής. Στην περίπτωση αυτή θα μπορείτε (εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί) να ζητήσετε την αλλαγή της παραγγελίας σε άλλο είδος ή και την ακύρωση της παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος και επιστροφή των χρημάτων σας.

8. Οι καταστάσεις είναι οι ακόλουθες: Σε αναμονή,  Επιβεβαιώθηκε,  Απεστάλη, Ακυρώθηκε.  Κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει κατάσταση σάς αποστέλλεται και σχετικό e-mail στην διεύθυνση που δηλώσατε στα στοιχεία σας.

Τί γίνεται με τη συσκευασία της παραγγελίας μου;

1. Δεν κάνουμε συσκευασία Δώρου

2. Τα εύθραυστα αντικείμενα τυλίγονται με ειδικό υλικό bubble για να προστατεύονται όσο το δυνατό καλύτερα. Παρ’ όλα αυτά σε περίπτωση που παραλάβεις σπασμένο κάποιο προϊόν μπορείς να συμβουλευτείς την ενότητα “Πολιτική Επιστροφών”

Αν κάποιο προϊόν είναι σε έλλειψη τι γίνεται;

1. Υπάρχει επίσης περίπτωση να αναμένεται παραλαβή από εμάς για κάποιο προϊόν που έχετε παραγγείλει, γεγονός που ίσως καθυστερήσει την παραγγελία σας ώρες, ίσως και μέρες.

2. Σε περίπτωση που πιστεύουμε πως θα καθυστερήσει πολύ η παραγγελία σας, επικοινωνούμε με εσάς και εξηγούμε την καθυστέρηση, προτείνοντας κάποιες λύσεις.

3. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.

Παραδίδετε παραγγελίες στο εξωτερικό ;

Προς το παρόν για πελάτες λιανικής αποστέλλουμε παραγγελίες με ταχυμεταφορικές courier μόνο εντός της Ελλάδας. Για πελάτες χονδρικής κατόπιν συνεννόησης. Ευελπιστούμε στο μέλλον να παραδίδουμε παραγγελίες και σε άλλες χώρες εκτός της Ελλάδας.

Μπορώ να παραλάβω συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου σημείωσε στο πεδίο “Παρατηρήσεις” ένα διάστημα 3 ωρών και άνω που σε εξυπηρετεί (π.χ. 13.00-16.00). Ο υπάλληλος της εταιρείας Courier θα διαβάσει τις παρατηρήσεις σου ωστόσο δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η παράδοση θα γίνει εντός του χρονικού πλαισίου που επιθυμείς. Αυτό θα εξαρτηθεί από το δρομολόγιο της ταχυμεταφορικής. Εάν επιθυμείς συγκεκριμένο ραντεβού θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την ταχυμεταφορική.

Αν δεν με βρει ο Courier την ώρα που θα περάσει;

Αν δεν βρίσκεσαι εσύ ή κάποιο άλλο γνώριμο σου πρόσωπο στην διεύθυνση παράδοσης που μας έχεις υποδείξει, η εταιρεία Courier θα αφήσει ένα ειδοποιητήριο για να τους καλέσεις και να κανονιστεί εκ νέου η παράδοση της παραγγελίας σου.

Διαδικασία Πληρωμής

Πώς κάνω Τραπεζική Κατάθεση; Ποια η διαδικασία;

Η τραπεζική κατάθεση μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

1. Internet Banking: Αν έχεις ενεργοποιήσει την υπηρεσία Internet Banking στην τράπεζα που διατηρείς λογαριασμό μπορείς να εξοφλήσεις την παραγγελία σου κάνοντας μεταφορά χρημάτων στον αντίστοιχο Τραπεζικό Λογαριασμό της εταιρείας μας.

2. Κατάστημα Τράπεζας: Πληρωμή με μετρητά στο ταμείο οποιασδήποτε Τράπεζας (ανεξάρτητα από το αν έχεις λογαριασμό) σε έναν από τους Τραπεζικούς Λογαριασμούς της εταιρείας μας.

Και στις 2 περιπτώσεις απαραίτητο είναι να συμπληρώσεις στην Αιτιολογία Κατάθεσης τον κωδικό της Παραγγελίας (π.χ Α78777) ή/και το Ονοματεπώνυμο που συμπλήρωσες στην καταχώρηση της Παραγγελίας σου. Δεν χρειάζεται να αποστείλεις email ή fax για την κατάθεσή σου γιατί θα το δούμε στις κινήσεις.

Πώς ξέρω ότι εγκρίθηκε η πληρωμή μου με Κάρτα ή Paypal;

Αφού επιλέξεις τον τρόπο πληρωμής, τρόπο παράδοσης, επιλέξεις το κουτί ότι συμφωνείς με τους όρους και πατήσεις «Επιβεβαίωση παραγγελίας» θα μεταφερθείς στη σελίδα της VivaPayments /Paypal για να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου. Αν εγκριθεί η πληρωμή θα εμφανιστεί στην οθόνη σου το μήνυμα «Η παραγγελία σου ολοκληρώθηκε επιτυχώς» και ο κωδικός της π.χ. Α00000087546. Αν απορριφθεί η πληρωμή θα εμφανιστεί μία λευκή οθόνη και δεν θα λάβεις Επιβεβαίωση ή Κωδικό παραγγελίας.

Πότε μπορώ να απευθυνθώ στη Χονδρική;

Οι επαγγελματίες/επιτηδευματίες μπορούν να απευθύνονται στο Κατάστημα Χονδρικής πατώντας εδώ https://x.keria365.gr

Ηλεκτρονικές ή τηλεφωνικές παραγγελίες με τιμολόγιο για επαγγελματίες/επιτηδευματίες δεν επιδέχονται προσφορές. Οι επιτηδευματίες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Χονδρικής.

Ο λογαριασμός μου

Γιατί να κάνω εγγραφή στο eshop σας;

Δημιουργώντας λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα :

1. θα υποβάλετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και την επιθυμητή διεύθυνση αποστολής (τιμολόγησης) μόνο μια φορά.

2. Θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας.

3. Το καλάθι αγορών σας θα διατηρήσει τα στοιχεία που τοποθετούνται σε αυτό έως ότου είστε έτοιμοι να προβείτε στην αγορά τους, ακόμα κι αν αποσυνδεθείτε και επιστρέψετε αργότερα.

Ξέχασα τον κωδικό λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

1. Δοκίμασε να εισάγεις ξανά τον κωδικό σου δίνοντας μεγάλη προσοχή στους αγγλικούς χαρακτήρες και κεφαλαία/μικρά γράμματα.

2. Αν συνεχίσεις να μην μπορείς να συνδεθείς στο λογαριασμό σου, πάτησε το “Υπενθύμιση Κωδικού”.

3. Συμπλήρωσε το email σου και ο κωδικός θα σου αποσταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχεις καταχωρήσει.

Πρέπει να έχω λογαριασμό για να δώσω παραγγελία;

Δεν χρειάζεται να δημιουργήσεις λογαριασμό αλλά μπορείς να καταχωρήσεις παραγγελία και ως απλός επισκέπτης. Αν εγγραφείς ως «Μέλος» μπορείς επιπλέον να βλέπεις και το ιστορικό των παραγγελιών σου.

Πώς αλλάζω τις λεπτομέρειες του λογαριασμού μου;

1. Συνδέσου στο λογαριασμό σου πατώντας το “Σύνδεση” που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης σου.

2. Στο «Στοιχεία Λογαριασμού» μπορείς να αλλάξεις ότι πληροφορίες χρειάζεσαι.

3. Αφού ολοκληρώσεις τις αλλαγές σου μην ξεχάσεις να πατήσεις “Αποθήκευση”.

4. Οι όποιες αλλαγές κάνεις θα συμπεριληφθούν στις μελλοντικές παραγγελίες σου. Δεν μπορείς να αλλάξεις στοιχεία σε παλαιότερες παραγγελίες σου.

5. Στο “Οι παραγγελίες μου” μπορείς να δεις την περίληψη όλων των παραγγελιών σου από τη στιγμή που δημιούργησες λογαριασμό.

Τι είναι η Λίστα Επιθυμιών;

1. Στην Λίστα Επιθυμιών, τοποθετείτε προϊόντα που επιθυμείτε ανεξάρτητα από το αν σκοπεύετε να τα αγοράσετε και πότε.2. H Λίστα Επιθυμιών είναι η προσωπική σου λίστα για να συγκεντρώνεις όλα τα Αγαπημένα σου προϊόντα.

3. Κάνοντας κλικ στο “Αγαπημένα” που υπάρχει στο πάνω δεξί μέρος κάθε προϊόντος προστίθεται στη λίστα σου και παραμένει εκεί μέχρις ότου επιλέξεις να το αποκτήσεις ή να το διαγράψεις.

4. Για να δεις τη συλλογή των προϊόντων σου κάνε κλικ στο “Αγαπημένα” που βρίσκεται στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης σου.

Close Το καλάθι μου
Close Wishlist
Viewed

Recently Viewed

Close
Close

Close
MENU
Κατηγορίες